ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ

ΕΡΩΤΗΜΑ : ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΝΕ στις ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ;

Διαμαρτύρομαι συχνά για την  αδιαφορία των Ελλήνων Υπουργών να απαντάνε στις επιστολές που τους στέλνω. Δεν είναι προσωπική η ευαισθησία. Δεν νοείται ένας υπάλληλος του λαού να τον γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Σε καμιά (δημοκρατική) χώρα του κόσμου δεν γίνεται αυτό. Ποτέ δεν έχω λάβει απάντηση σε επιστολή μου, από κρατική αρχή στην Ελλάδα. Ιδιαίτερα από τον σημερινό Έλληνα υπουργό Πολιτισμού (τον Γερουλάνο, ας τον ονομάσουμε, καλό θα του κάνει). Το ίδιο δεν μου συμβαίνει σε άλλες χώρες.

  • Γράφω, για παράδειγμα, στον Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας (για εθνικό θέμα, ύστερα από παράκληση του ελληνικού ΥΠΕΞ) και όχι μόνο μου απάντησε αλλά έλυσε και το θέμα!
  • Γράφω στην Χίλαρυ Κλίντον (όταν ήταν στο Λευκό Οίκο) σχετικά με το Watergate (ήταν Νομικός Σύμβουλος του Κογκρέσου εκείνη την εποχή) και με πήρε αμέσως στο τηλέφωνο στο Παρίσι.
  • Γράφω στον Κίσινγκερ (για το ίδιο θέμα) και με παίρνει κι αυτός αμέσως στο τηλέφωνο στο Παρίσι.
  • Γράφω σε δυο Γάλλους υπουργούς Παιδείας (Λανγκ και Μπαϊρού) για θέματα της παιδείας των Ελληνόπουλων του Παρισιού και τακτοποιούν αμέσως το πρόβλημα.
  • Γράφω στη Γαλλίδα Υπουργό Τηλεόρασης (Τασκά) για την αντιμετώπιση των παιδιών από τα παιδικά προγράμματα, με καλεί αμέσως σε ραντεβού (προϊόν  του οποίου ήταν το Ίδρυμα Ιουλίου Βερν για ενίσχυση των μορφωτικών προγραμμάτων).
  • Γράφω στον Γενικό Εισαγγελέα Παρισιού να αποδεσμεύσει 5 ταινίες μου που ήταν σε δικαστική διαχείριση για να μπορέσουν να μεταδοθούν από το κανάλι της Βουλής, έδωσε αμέσως εντολή να σταλούν οι ταινίες στην Ελλάδα και μου ξανάγραψε σε ένα μήνα να μάθει αν έγινε έγκαιρα!
  • Γράφω πέρσι στην Γαλλίδα Υπουργό Υγείας για μια αντιδικία μου με το γαλλικό ΙΚΑ, μου απάντησε αμέσως και έλυσε και το θέμα (γιατί είχα δίκιο).
  • Γράφω πρόσφατα στον Γάλλο Υπουργό  Οικονομικών, για μια αντιδικία μου με την Εφορία, μου απάντησε πάραυτα και έλυσε και το θέμα ! (Γιατί είχα δίκιο, να εξηγούμεθα).
  • Γράφω στο Γερουλάνο για ένα σοβαρό (εθνικό) θέμα. Καμιά απάντηση. Αν κάποιος άλλος πήρε απάντηση σε επιστολή του, ας μου το πει να ησυχάσω. Να μη νομίζω ότι είναι γενικό το πρόβλημα.
Σχολιάστε

